Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag die er niet tussen staat? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Klant worden

Hoe log ik in?

U kunt bij 'Mijn Vers voor Thuis' inloggen met uw eigen Gebruikersnaam en Wachtwoord. Klik hier om direct in te loggen.

Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten?

Wanneer u bij ons maaltijden bestelt, dan vragen wij u om uw gegevens achter te laten. Zo kunnen wij uw maaltijden bij u thuis bezorgen en indien nodig contact met u opnemen.

Indien u besluit om vaker maaltijden van ons af te nemen, kunt u gebruik maken van uw persoonlijke Vers voor Thuis -account. Wanneer u inlogt, worden uw persoonlijke gegevens opgehaald. U hoeft ze dan niet opnieuw in te vullen als u een nieuwe bestelling plaatst. Bovendien heeft u toegang tot 'Mijn Vers voor Thuis', waar u uw complete profiel, nog te leveren bestellingen, uw bestelhistorie en uw verzend- en betaalgegevens kunt bekijken.

Bestellen

Tot wanneer kan ik bestellen?

Online bestellen
U kunt uw maaltijden tot uiterlijk vijf werkdagen voor de dag van levering online bestellen, zowel vanuit de webwinkel als vanuit uw eigen bestelaccount.

Bij het plaatsen van uw bestelling geeft het systeem automatisch aan op welke dag uw maaltijd geleverd wordt.

Per post bestellen
Indien u met een papieren bestelformulier uw maaltijden door geeft, moet u rekening houden met een minimale verwerkingstijd van tien werkdagen vanaf het moment dat u uw bestelformulier in de brievenbus doet.

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, stellen wij u hiervan op de hoogte.

Hoe kan ik mijn bestelling terug zien?

Door in te loggen op uw 'Mijn Vers voor Thuis' account met uw eigen Gebruikersnaam en Wachtwoord en vervolgens op het kopje 'mijn bestellingen' te klikken kunt u al uw geplaatste bestellingen (tot maximaal twee maanden) terug zien.
U ontvangt ook een factuur van uw bestellingen, waarop u kunt terug zien hoeveel gerechten u in de afgelopen periode heeft afgenomen.

Hoe kan ik bestellen?

Heeft u nog niet eerder maaltijden bij ons besteld en wilt u dit eens proberen, dan kunt u via de webwinkel uw keuze maken uit een gevarieerd assortiment. U kunt hier een proefpakket bestellen tegen een kortingsprijs van slechts € 22,50 voor 5 hoofdmaaltijden.

Heeft u al eens maaltijden bij ons besteld en een persoonlijk wachtwoord ontvangen? Dan kunt u via 'Mijn Vers voor Thuis' inloggen en uw bestelling doorgeven.

Het is ook mogelijk om te bestellen middels bestellijsten. U kunt deze downloaden en ons per post toezenden indien u een 'Mijn Vers voor Thuis' -account heeft. Heeft u deze niet, maak deze dan vrijblijvend aan door via de webwinkel uw eerste maaltijden te bestellen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

U kunt uw bestelling tot uiterlijk vijf werkdagen voor levering zelf online wijzigen of annuleren. Houd de dag van levering dus goed in de gaten voor het geval u nog wijzigingen aan zou willen brengen.

Bestelt u via papieren menulijsten, neem dan direct contact met ons op over het annuleren van de bestelde maaltijden.

Afrekenen

Hoe vindt de betaling plaats?

Als u maaltijden bestelt via de webwinkel, kunt u afrekenen in de beveiligde omgeving van uw eigen bank middels iDeal.

Bestelt u maaltijden via uw eigen 'Mijn Vers voor Thuis'-account dan kunt u er voor kiezen om een betalingsmachtiging af te geven. Het factuurbedrag wordt dan maandelijks van uw rekening geïncasseerd, u heeft hier verder geen omkijken naar.
Uiteraard staat het u ook vrij om per factuur zelf een overboeking te doen van het verschuldigde bedrag.

Bezorging

Kunnen de maaltijden ook bij mij bezorgd worden?

Wij leveren maaltijden door heel Nederland. Aan de hand van onze handige postcodezoeker kunt u eenvoudig zien of wij ook bij u in de buurt komen en op welke dag(en). U vindt de postcode-zoeker rechts onderaan op de hoofdpagina.

Op welke dagen worden de maaltijden geleverd?

De leverdag van de maaltijden is afhankelijk van de dag van bestelling en uw woonplaats. U dient de maaltijden minimaal vijf werkdagen voor de levering plaatsvindt online te bestellen. Tijdens het bestelproces in de webwinkel wordt de dag van levering automatisch weergegeven.

Bestelt u vanuit een bestellijst of uw persoonlijke 'Mijn Vers voor Thuis'-account, dan blijft uw vaste leverdag(en) gelijk aan wat u gewend bent van ons. U kunt voor verdere vragen direct contact met ons opnmen.

Worden de maaltijden in aparte bakjes of in grootverpakkingen geleverd?

De maaltijden worden in aparte bakjes geleverd, zodat u ze voor iedere dag weer koelvers en in gesloten verpakking kunt bewaren tot het moment van eten.

Maaltijden

Hoe worden de maaltijden bereid?

De maaltijden worden op ambachtelijke wijze met verse producten van het seizoen gegaard, gekookt of gestoomd in een keuken.

Na het bereiden van de maaltijden, worden deze binnen zeer korte periode in een speciale koelcel afgekoeld tot onder de 4°C. Op deze manier blijven de smaak, vitaminen en mineralen optimaal behouden.

Nadat de maaltijden volledig zijn afgekoeld, worden zij luchtdicht verpakt.

Waaruit bestaat een portie?

Een portie van onze maaltijden bestaat altijd uit 500 gram. De samenstelling van de maaltijd is afhankelijk van het soort gerecht. Bekijk het overzicht op de pagina 'Porties'.

Kan ik de maaltijden ook proeven?

Jazeker! Om u een goed beeld te geven van onze verse maaltijden kunt u voordelig gebruik maken van een zelf samen te stellen proefpakket. Bekijk ons assortiment en besteld de maaltijden van uw keuze. Een proefpakket bestaat uit 5 hoofdmaaltijden en kunt u bestellen voor slechts € 22,50.

Hoe lang kan ik de maaltijden bewaren?

Onze maaltijden kunnen (afgesloten) ruim een week in de koelkast of twee maanden in de vriezer bewaard worden. Na opening zijn de maaltijden (afgedekt) nog maximaal twee dagen te bewaren in de koelkast. 

Worden er veel kruiden en zout gebruikt?

De gekruidheid van het eten is afhankelijk van het soort maaltijd. Zo kunnen onze Oriëntaalse maaltijden en specialiteiten iets sterker gekruid zijn. Over het algemeen maken wij gebruik van milde kruiden. Bij de bereiding van onze maaltijden maken wij uitsluitend gebruik van jodiumzout. Qua zoutgehalte voldoen al onze maaltijden aan de richtlijnen van het Voedingscentrum.

Wilt u gebruik maken van een natrium-arm dieet, neem dan contact met ons op zodat we dit voor u kunnen realiseren.

Hoe wordt de kwaliteit en voedselveiligheid gewaarborgd?

Al onze maaltijden worden conform de hoogste kwaliteits- en voedselveiligheidseisen gemaakt (HACCP en BRC). Dat betekent dat de hele productieketen, tot en met het afleveren van de maaltijden, een gesloten traject is. Hierdoor kan de hoge kwaliteit en voedselveiligheid van onze maaltijden worden gegarandeerd.

U leest hier meer over de kwaliteit. 

Diƫten

Kan ik ook vegetarische maaltijden bestellen?

Jazeker. Wij hebben een ruim assortiment aan vegetarische maaltijden waaruit u kunt kiezen.

Kan ik ook halalmaaltijden bestellen?

Ja, wij bieden een ruime keuze aan Halal bereide maaltijden. Wij werken samen met een unieke keuken die zich alleen bezighoudt met het bereiden van Halal maaltijden. De keuken is door het H.I.C. (Halal International Control) gecontroleerd en certificeerd op het gebruik van de juiste halal ingrediënten en wijze van bereiding. U vindt de Halal bereide maaltijden onder 'Specialiteiten'.

Meer lezen over Halal maaltijden.

Kan er rekening gehouden worden met voedselallergieƫn?

Ja, wij bieden ook een ruime keuze aan bijvoorbeeld lactosevrije, glutenvrije, natriumarme en gemalen maaltijden. Lees hier meer over de diëten, of bekijk het ruime assortiment.

Kosten

Zijn er kosten verbonden aan de levering?

Bij een bestelling van minimaal 5 hoofdmaaltijden brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Wenst u minder hoofdgerechten in één keer bezorgd te krijgen, dan vragen wij hier een vergoeding voor. Meer informatie over bezorgkosten en prijzen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee. U kunt eenvoudig en zonder bijkomende kosten afrekenen via iDeal, automatische incasso of bankoverboeking.

Wat kosten de maaltijden?

De prijs van de maaltijden varieert per productcategorie. U vindt deze informatie op de pagina Prijzen.

Overig

Hoe kom ik in contact met Vers voor Thuis?

Telefonisch
088 - 111 2 150
(09.00 - 15.00 uur)


E-mail
service@versvoorthuis.nl


Openingstijden
Maandag - vrijdag: 09:00 - 17:00


Per post
Geestbrugkade 35
2281 CX Rijswijk

Mijn vraag staat er niet tussen.

Staat uw vraag niet tussen deze veel gestelde vragen? Stel dan in het formulier uw vraag of opmerking, of bel/mail ons. Wij sturen u zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee werkdagen een reactie.

Bekijk onze bedrijfsfils

bedrijfsfilm